,,أهلآ ومرحبآ بك زائرنا الكريم وعضو المنتدى الكريم فى المنتدى البحرى الخاص بطلاب المعهد الفنى للمنشآت البحرية ببورسعيد نتمنى ان نقضى أوقات عامرة بالخير والإفادة معآ إن شاء الله ,, مع تحيات إدارة المنتدى

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
أهلآ ومرحبآ بك زائرنا العزيز فى منتداك (منتدى المعهد الفنى للمنشآت البحرية)
 اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فيشرفنا تسجيلك معنا
 فاذا أردت المشاركة فى المنتدى
اضغط هنا
اما اذا رغبت بالاطلاع على المواضيع وقرائتها
 فاذهب الى القسم الذى ترغب فيه أدناه
هام ....... الاعلانات التى اعلى واسفل المنتدى ليست بمسئولية ادارة المنتدى
          لانها مسئولية الشركة الراعية لهذا ونحن نوصيكم بعدم الدخول عليها لالمامها ببعض الاعلانات الخارجة عن الحدود

وهذا بيان منا بذلك....
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
هشام احمد غريب

عبدالستير

خالد محمد محمد ريشة

دينا

محمود محمد داود

Eng:Ma7moud ALdsouky

semsem

محمد سعيد انور الخولى

بسمة

gamal salem

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 385 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو سعد رزق فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 2030 مساهمة في هذا المنتدى في 582 موضوع
تصويت
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى المعهد الفنى للمنشآت البحرية ببورسعيد {هنا بدايتك اذا كان النجاح غايتك} على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط عمل طلاب المعهد الفنى للمنشآت البحرية {هنا بدايتك اذا كان النجاح غايتك} على موقع حفض الصفحات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 127 بتاريخ الأربعاء يونيو 17, 2015 2:37 pm
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
المواضيع الأخيرة
» tiiiiiiiit
الأربعاء يونيو 03, 2015 3:54 am من طرف reehima

» خطوات استخراج الجواز البحرى بالتفصيل
الإثنين يناير 26, 2015 8:09 am من طرف algthaer

» الكوالين الإلكترونية الأكثر تطورا (جميع الماركات العالمية)
الإثنين يناير 26, 2015 4:29 am من طرف محمد جمال الشافعى

» الدفعه الجديده وصلت
الجمعة سبتمبر 13, 2013 2:22 pm من طرف احمد عصام

» وظائف ف شركه البروبلين والبولى بروبلين
الأربعاء أغسطس 21, 2013 1:34 pm من طرف رشاد جمال

» عندي جهاز استدعاء تمريض
الجمعة يونيو 07, 2013 2:13 pm من طرف عبد الله ابو يوسف

» اقوى عروض اجهزه الحضور والانصراف بالبصمه والكارت والرقم السرى
السبت نوفمبر 24, 2012 5:38 pm من طرف softking

» اضحكككككككككككككككككككككككككككككككك
الثلاثاء أكتوبر 16, 2012 4:23 am من طرف حامد الغريب

» طريقه عمل الجاتوه
الثلاثاء أكتوبر 16, 2012 4:13 am من طرف حامد الغريب

»  قصــة عجيبــة من القصص الواقعيه
الثلاثاء أكتوبر 16, 2012 3:31 am من طرف حامد الغريب

شاطر | 

مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مشرف عــــــــــــــــــام

الحمل الحصان
العمل/الترفيه : مالك شركة GOOGLE(وكيل معتمد شركة ADSLدمياط )__مستورد اجهزة اليكرونية ؛ وقطع غيار سيارات
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الأحد مايو 16, 2010 12:52 pm

تهيناتي لكم جميعا بهذا المنتدي الجميل والمجهود الرائع الواضح في منتداكم فنحن اسرة كاملة كل فرد يكمل الاخر ولكن اريد ان الفت اليكم بعض النقاط التي من الواضح انها قد تكون غفوتم عنها ...
ان الموقع الرسمي للمعهد لم يتم اسقاطة ولا حتي المنتدي الرسمي للطلاب فنحن ادارة المنتدي تم بقرار من السيد المهندس مدير عام المنتدي /السيد البواب .باغلاق المنتدي وتعديل بعض النقاط فية واصلاح ما تم اتلافة واعادة وضع الخطة لة من جديد وهذا لان بعض الطلاب الذين لا لديهم انتماء لمعهدنا بافشاء مواضيع مخالفة لللاداب داخل المنتدي ولكن كان هناك مشرفين ساهرين لردع مثل هذة المواضيع التي تخل باداب المنتدي وقد تم اغلاق المنتدي حتي انتهاء الترم الثاني من هذا العام الدراسي 2009\2010ولكن انبهرت بمجهودكم الرائع الجذاب في هذا المنتدي ولكن اري بعض الاعضاء الموقرين قد نشروا ان المنتدي الرسمي قد تم اسقاطة وهذا العضو الذي هو عزيز علي قلبي كصديق وفي واخ لي دون اي مجاملات وما قد احبطني انني اجد هو من ذاع الخبر وللاسف انة كان مشرف عام في المنتدي .................فلكم مني جزيل الشكر واود ان الفت انتباهكم ان المنتدي الرسمي قد تم اتمام عملية الصيانة فية ولكن قررمديرعام المنتدي بعدم فتح المنتدي الي في بعد انتهاء العام الدراسي وقد تم الانتهاء من صيانة الموقع تماما ويبقي لدنا اخنيار الاستايل الخاص بة ؟.....
فلكم مني جزيل الشكر علي هذا المنتدي الراع ولكن كنت اود الدخول والمشاركة في المنتدي بشكل افضل ولكن احبطت عندما رأيت هذا الخبر الذي اعتبرة انهاء لمجهود لا يعرفة احد فيكم وسهر ليالي لاعلاء المنتدي والموقع ولكن في النهاية كل ذلك لمعهدنا فكلنا ابناءة البارين .......................
ma7moud aldsouky
مشرف عام المنتديات الرسمية للمعهد
وشريك الانشاء للموقع الرسمي للمعهد
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هشام احمد غريب

الدلو الثعبان
العمل/الترفيه : فنى اول كهرباء بالشركه المصريه لانتاج البروبلين والبولى بروبلين
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الأحد مايو 16, 2010 4:14 pm

اخى العزيز محمود لاداعى لان تقول هو كان مشرف عام المنتدى الرسمى ولكن قل هو هشام احمد غريب لانى لااخشى ف الحق اى شى
وسوف اسرد عليك ماقمنا به ف هذا المنتدى وما عليه الان لبعض الاسباب ولاتنسى اننا لم نفعل خطوه واحده الا بموافقه
المهندس/السيد البواب

وساذكر لك اخى العزيز

اولا انى لا اعلم ان المنتدى الرسمى تحت الصيانه
ثانيا بعد موافقه المهندس سيد البواب قمنا بائشاء هذا المنتدى المجانى ونحن نعلم انه مجانى بمعنى انه ف اى لحظه يمكن له السقوط ولكن انشائنا هذا المنتدى لنوضع به المواضيع التى كانت ف المنتدى الرسمى موقتا لانى كنت اعلم اننا سوف ننشئ منتدى اخر او حتى هو نفسه
وهذا المنتدى تم انشائه لغرض حفظ المواضيع فيه فقط ليس الا وانوه لك انى لم انشره الا بعد موافقه المهندس سيد البواب
ثالثا قمنا ايضا بائشاءه موقتا حتى يستطيع اى زائر الاستفسار عن اى شئ عن المعهد وشروط الالتحاق وكل مايتعلق به فنكون نحن موجودون
وهذا احسن من ان يدخل اى زائر فلا يجد اى معلومات او اى يرد على سؤاله ف منتدى لسنا موجودون فيه وهذه هى النقطه الثانيه
ورابعا قمنا بانشئه لغرض تجميع الاعضاء وحثهم على اننا سوف نفعل الافضل وايضا من خلال هذا المنتدى سوف نعلن عليهم ان المنتدى الرسمى قد تمت صيانته

واخيرا لاداعى ان اذكر السبب الخامس او السادس او او او
لاننا كلنا اخوه ولاتنسى انى بمثابه اخوك الكبير وانا لاانسى هذه لانى مش هزعل منك ولكن بعرفك وبوضحلك الكلام ده اتقال ليه

واتمنى ان المنتدى الرسمى يرجع لاحسن حال حتى نضع به المواضيع التى توجد ف هذا المنتدى
لانك الوحيد الذى تعلم اننا سهرنا ايام وليالى لعمل تلك المواضيع فلا يجوز ان نضيعها بسهوله

وده جزء من كلامك علشان اوضحلك حاجه مهمه

تهيناتي لكم جميعا بهذا المنتدي الجميل والمجهود الرائع الواضح في منتداكم فنحن اسرة كاملة كل فرد يكمل الاخر ولكن اريد ان الفت اليكم بعض النقاط التي من الواضح انها قد تكون غفوتم عنها ...
ان الموقع الرسمي للمعهد لم يتم اسقاطة ولا حتي المنتدي الرسمي للطلاب

انت تقول ان بعض النقاط قد نكون غفونا عنها وهى ان المنتدى الرسمى تحت الانشاء فمبنا اننا غفونا عنها
كان يجدر بك ان تفهمنا هذه النقطه لا ان تدخل وتقول كل هذا الكلام
مع العلم ان هذا المنتدى جاء ف المصلحه العامه من جميع النواحى

وانت تعلم انى اريد مصلحه المعهد والمنتدى
واخير حتى لا اطيل عليكم

وارجوا من اخى العزيز محمود داود عدم مسح هذا الموضوع حتى يعلم من يعلم اننا كلنا اخوه ف هذا المنتدى

واختلافنا ف الاراء لايفسد اخوتنا
بمعنى اخر
الاختلاف ف الرائ لا يفسد للود قضيه

تحياتى لك اخى الصغير/محمود الدسوقى

عدل سابقا من قبل هشام احمدغريب في الثلاثاء مايو 18, 2010 1:42 pm عدل 1 مرات
عبدالستير
فنى بحرى
فنى بحرى

الجوزاء الماعز
العمل/الترفيه : لعبة كره القدم
المزاج : تمـــــــــــــــام و الــــــحــــمـــــد لــلـــه

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الأحد مايو 16, 2010 9:04 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جزاكم الله خيرا علي مجهودكم في العلو بهذه المنتديات لرفع شان المعهد وانا اؤيد رائ هشام حيث اني استفت كثيراكثيرا من هذا المنتدي واري ان كل هذا المجهود بموافقة السيدالمهندس/السيدالبواب واحب اشكر واكني كل الاحترام للاخ محمود داودكذلك علي مجهوده واقول لاخونا محمود الدسوقي متزعلش كله في صالح المعهد ان شاء الله وربنا ينفع الجميع وجزاكم الله خيرا ولكن لدي تعقيب المفترض كان يقال في التليفون او الاميل وليس في المنتدي وشكر

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هشام احمد غريب

الدلو الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الإثنين مايو 17, 2010 9:37 am

اخى العزيز عبده نحن متعودون من بدايه العمل ان لا نخفى شئ عن جميع الاعضاء وهذه الاراء لاتفسد اخوتنا ولكن كل منا يبدئ رئيه لكى نستفيد وانت واحد من الذى ابدى بريئه
واريدك ان تعرف انه كان يوجد كم هائل من تلك المواضيع ف المنتدى القديم وكان المهندس سيد البواب يرد عليها قائلا الله على طريقه النقاش والحوار بينكم فكل واحد يبدى رايه بدون جرح مشاعر الاخر

محمود محمد داود
المديــــــــــــــــــر العــــــــــــام
المديــــــــــــــــــر العــــــــــــام

الجدي الحصان
العمل/الترفيه : تأليف القصص القصيره والسباحه
المزاج : تمـــــــــــام والحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الجمعة مايو 28, 2010 8:28 am

اخى العزيز محمود الدسوقى
مع احترامى لك وخالص حبى وانتمائى لك كصديق لكن فى الاول احب ارحب بيك فى المنتدى
الكروكى للمعهد وأظن انت فاهم يعنى ايه كروكى
وصدقنى زى ما رد عليك هشام وقالك بالظبط المنتدى ده احنا عاملينه اولا لحفظ المواضيع بتاعتنا فيه
احنا لا عاوزين شهرة ولا غيره ويمكن انت تعرف الكلام ده كويس عيب ياصاحبى انك تفكر فينا كده
احنا عملنا كل الكلام ده بحسن نية وربنا هو وحده يعلم ذلك
ده غير انى مصممتش المنتدى ده غير بموافقه فهوية من شخص المهندس / السيد البواب شخصيآ
لانه قالى ان المنتدى القديم اغلق لحين ارجاعه مرة اخرى او اغلق الى الابد والله اعلم .
فأنا قلتله اننا نعمل منتدى مجانى صغير كده لحفظ المواضيع فيه زائد اننا عاوزين الناس تفضل موجوده زى ما كانت بس لحين رجوع منتدانا القديم او همل منتدى تانى احسن وأطور ..
صدقنى يامحمود هو ده اللى حصل بكل امانة وكلامى ده انا وهشام احنا مسؤليين عنه
تحياتى لك ياصاحبى / محمود الدسوقى
اخوك محمود داود
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://timcpstc.ba7r.org

الحمل الحصان
العمل/الترفيه : مالك شركة GOOGLE(وكيل معتمد شركة ADSLدمياط )__مستورد اجهزة اليكرونية ؛ وقطع غيار سيارات
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الثلاثاء يونيو 22, 2010 4:48 am

.......اولا الصديق الاخ واكثر : م:هشام الغريب ...انا عمري ما اي اختلاف بيني وبينك تخليني ازعل لان انت عارف كويس اوي ان انت اكتر من اخ وبعدين احنا متعودين بس انا بدأت في الموضوع بانبهاري بان بالمنتدي والمجهود الجميل دة بس انا تعقيبي علي نقطة ان انت بتقول ان المنتدي اتقفل زي المنتدي الاولاني مع ان انت عارف انة مقفول مؤقتا وعارف لية فا متاخدش الموضوع علي محمل الجد دة مجرد راي وانت عارف اني مخالف لجميع اراء اي حد لاني بشوف الحاجة من وجة تانية وانت عارفني مش لسة هعرفك عليا ولا اية اما بقا حبي وحبيبي وصديقي محمود داود احنا عمرنا ما عملنا حاجة للمعهد للشهرة او الي ذلك زي ما انت فسرتها مش عارف انت فسرتها ازاي بس انا بردو كان في نقطة بقول عليها والي كان مزعلني ان الي قايل هشام لانة اكتر واحد عارف ان المنتدي والموقع مقفلين فترة لحين انتهاء الامتحانات انا بقي معرفش ان انتوا قولتوا للبشمهندس:سيد وحسيت ان مجهودي انا ودياب رااااااااااااااااااااااااح كدا بدون اي نظر الية وبدون اي حتي كلمة شكر ومع اني مش مستني شكر انا بعمل لمعهدي الي بحبة وكلنا بنحبة وكلنا بعمل لية عشان بعد 50 سنة يتقال ان المعهد كان فية ناس بتحاول تعلية والحمد لله احنا كنا خلاص بس الي حصل عدم اهتمام من الكل مش من واحد بس وانت يامحمود اكتر واحد عارف انا اية الظروف الي كانت عندي اياميها بس دة كل الموضوع مع احترامي للكل طبعا اما الاخ عبدة انت يمكن مدخلتش وسطينا بس ولسة يمكن معرفتش يعني اية محمود داود ومحمود الدسوقي ورامي وهشام ودياب وديكو ونااااااااااااااااااااااااااس كتير كنا طريقة النقاش بتبقي شديدة بس عمرنا ما بنزعل من بعض واكبر دليل ان بعد ما كتبت الموضوع وهشام رد علية اتصلت علي هشام كنت بطمن علية ومجتش سيرة للموضوع دة نهائي وطبعا انت اخ كبير لينا وانا احترمك من ردك الزوق دة تحياتي ليكم كلكم ومحدش يزعل مني من الاعضاء الجديدة ....علي ما اعتقد ان انتوا لسة معرفتنيش ....بس ياهشام اية اخوك الصغير دة هما 5 شهور خلوني اخوك الصعير ياض بلاش كدا . Wink ........
تحياتي للكل
[b]
هشام احمد غريب

الدلو الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام   الخميس يونيو 24, 2010 6:05 pm

هههههههههههههههه

اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنه يبقى انا كده اعرف عنك ب

ثوانى نضربهم ف الدماغ

30 يوم ف 5 شهور يبقى 150 يوم

يعنى انا اعرف عنك ب 150 سنه

ههههههههههههه
حبيبى محمود انا بقولك مكنتش اعرف ان المنتدى القديم نازل تحت الصيانه وكلامى كان على اساس كده
لانى لو كنت اعرف كنت نبهت الاعضاء اننا هنرجع منتدانا تانى

وع العموم كلنا اخوات ياد انت وهو
ايه بقى ده احنا كنا ف مشاكل اكبر من دى وعمرنا ما زعلنا من بعض ايه على اخر الزمن هنزعل مع بعض

المهم احنا اخوات وانا مش زعلان منك لان انت عارف ان احنا بنتشاور مع بعض من غير ما نجرح بعضنا

المهم عايز منكم حاجه واحده تدعولى ادخل هندسه السنادى
متنسوووووووووووووووووووووووش

مع احترامي لاعضاء المنتدي الكرام
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1